1. Bestellingen worden officieel gereserveerd na een akkoord en betaling.

2. Voor alle donuts, chocoberry’s, cupcakes en overige producten geldt dat het overeengekomen bedrag uiterlijk 7 dagen van te voren moet worden voldaan.

3. Indien de betaling niet binnen bovengenoemde periode is ontvangen zal de bestelling geannuleerd worden. Hier ontvangt u een bevestiging van per mail of sms.

4. Bij annulering door de klant, binnen 7 dagen of eerder wordt er 25 % in rekening gebracht vanwege gemaakte kosten.

5. Bij annulering door de klant 4 tot 7 dagen voor de lever/ophaaldatum wordt 50 % in rekening gebracht vanwege gemaakte kosten.

6. Bij annulering 3 dagen voor de gebruikersdatum wordt 75% in rekening gebracht vanwege gemaakte kosten.

7. Bij annulering 1 tot 2 dagen voor de gebruikersdatum vervalt het recht op teruggave van het overeengekomen bedrag.

8. Mococha behoudt zich het recht voor om in uitzonderlijke gevallen een opdracht te annuleren

9. Kosten opbouw U krijgt 10% korting op de sweets in combinatie met ons decoratie materiaal. Ballonnen decoraties mogelijk in overleg. Wij rekenen €25,- p/u aan voorbereidingskosten. Daarnaast rekenen we €25,- p/u voor op en afbouw kosten. Bezorgkosten: afhankelijk van de locatie. Bij het plaatsen van een bestelling gaat u automatisch akkoord met onze 

10. Transport vanaf het moment dat u uw bestelling ophaalt ben u er zelf voor verantwoordelijk. Wij zijn niet aansprakelijk voor schade tijdens of als gevolg van het transport. Laten bezorgen is ook op eigen risico.

11. Decoratie verhuur specifiek:
Wij vertrouwen erop dat onze klanten zuinig met onze spullen omgaan. Verloren of zichtbaar beschadigde producten brengen wij in rekening.


12. Bewaarwijze
De zoetigheden, vooral de chocolade aardbeien, moeten gekoeld bewaard worden, (zeker in de zomer maanden). Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele schade en/of kosten wanneer de bewaarwijze niet wordt opgevolgd. Vanaf het moment dat het opgehaald wordt, is het dan ook uw eigen verantwoording.

13. Klachten
Klachten over de sweets moeten binnen 24 uur vanaf het moment dat de bestelling wordt opgehaald worden gemeld. Klachten na 24 uur nemen wij niet in behandeling. Tevens werken wij niet met een 'niet tevreden, geld terug' garantie. Mochten er klachten zijn over een product dan verzoeken wij de sweets retour te brengen, alleen dan kunnen wij een korting geven op uw volgende bestelling of een gedeelte van het bedrag terugstorten binnen 14 dagen.

Bij het plaatsen van een bestelling ga je automatisch akkoord met onze werkwijze zoals beschreven op deze pagina.
 
14. Allergieën
Wij werken met producten zoals: melk, soja, tarwe, lactose, ei, cacao, noten, maïs en gluten. Let hierop bij het plaatsen van een bestelling!